Een Grieks verhaal

Oniro

  1. Home
  2. /
  3. Over ons
Welkom

Bij restaurant Oniro

Bent u klaar voor een culinaire reis en een ontspannen avond? Dan heten wij u van harte welkom bij Oniro. Een authentiek Grieks specialiteiten restaurant waar uw smaakpapillen worden gestreeld. Met heerlijke gerechten waarbij de kruiden, specerijen en olijfolie de hoofdingrediรซnten zijn. Geniet van een goede wijn terwijl de chef-kok en zijn team uw gerechten vers bereiden. Terwijl wij van Oniro u als bezoeker verwennen in een sfeervolle ambiance. Waar u echt het gevoel krijgt dat u thuis bent.

Bekijk hieronder onze Instagram film door op de link te klikken

Instagram film

Authentiek Grieks restaurant

Met een moderne uitstraling

Oniro is een authentiek Grieks restaurant met een moderne uitstraling. Waar wij een stukje Griekenland naar Vleuten hebben gebracht. Wij bieden plaats aan 180 bezoekers, die de Griekse sfeer willen proeven en willen genieten van mooie gerechten. Wij serveren voor het diner traditionele Griekse gerechten, grill- en houtskool specialiteiten en overheerlijke desserts. Een bezoek aan Oniro is voor iedereen. Of u nu een vlees- of visliefhebber of vegetariรซr bent. U bent altijd van harte welkom! Onze menukaart is zeer uitgebreid en er zijn voldoende gerechten die bij u in de smaak zullen vallen. Geniet u liever thuis van een overheerlijk gerecht? Wij brengen een stukje Griekenland bij u thuis met onze afhaal- en bezorgservice. Daarnaast kunt u ook bij ons terecht voor de catering van uw bruiloft, familie- en bedrijfsfeesten.

Waar staat Oniro voor?

De droom

Oniro betekent in het Grieks โ€˜de droomโ€™. In de Griekse mythologie gingen de Goden Hypnos en zijn drie zonen Morpheus, Phobetor en Phantasos โ€™s nachts op weg om dromen onder de mensen te verspreiden. Om mensen te inspireren en te verrassen. Wat voor mij lang geleden als een droom begon is nu werkelijkheid geworden. Mijn naam is Maria, de eigenaresse van restaurant Oniro. Een stukje Griekenland in Vleuten waar iedereen welkom is en iedereen ook het gevoel moet krijgen dat hij of zij thuiskomt. Terwijl de gasten in een ontspannen omgeving kunnen genieten van Griekse specialiteiten en zich voor eventjes in de mediterrane sferen wanen. In de afgelopen tien jaar hebben wij lief en leed met onze klanten gedeeld en mooie herinneringen met ze gemaakt. Een bezoek aan Oniro is dan ook meer dan een avondje uit eten gaan. Het is een culinaire beleving!

Bent u klaar om het Griekenland in Vleuten te ervaren? Wij heten u van harte welkom bij Oniro!

Wat ze over ons zeggen

Klantverhalen

Peter TSA
3 dagen geleden
Toprestaurant. Zeker voor herhaling vatbaar
Friso8
4 dagen geleden
Superleuke tent met hele aardige mensen. We vroegen of we misschien snel geholpen konden worden en binnen vijf minuten stond er een warm bord eten op tafel. Het eten was prima en smaakte erg goed. Tijdens het eten kwamen de eigenaren meerdere keren vragen of alles naar wens was, wat we erg gastvrij vonden. Eigenlijk kunnen we geen verbeterpunt bedenken, dus wat ons betreft dik verdiend vijf sterren voor deze eetervaring! โญโญโญโญโญ
Arjan Ploeg
7 dagen geleden
Heerlijk gegeten. Super aardige bediening
Photo from customer reviewPhoto from customer reviewPhoto from customer reviewPhoto from customer reviewPhoto from customer reviewPhoto from customer reviewPhoto from customer reviewPhoto from customer reviewPhoto from customer reviewPhoto from customer reviewPhoto from customer reviewPhoto from customer reviewPhoto from customer reviewPhoto from customer review
Sabine Eggelen
2 weken geleden
Heerlijk gegeten voor een klein prijsje. Super vriendelijk en altijd een extra van het huis. Iโ€™ll be back๐Ÿ˜Š
ave1987amsterdam
2 weken geleden
Heerlijk gegeten, service was top! Aanrader!
Frits Balfoort
3 weken geleden
Fantastiche sfeer,goed eten,top kwaliteit,we eten hier regelmatig
Ron -Hartman
1 maand geleden
Gezellige sfeer, medewerkers zijn zeer vriendelijk en behulpzaam. Het eten is zeer lekker. Alleen vond ik dat de muziek wel wat zachter had gemogen. Voor de rest geweldig.
Wim Rietveld
1 maand geleden
Super leuk en sfeervol. Eten was voortreffelijk!!!!๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€๐Ÿ˜€
Rosi Maria vV
1 maand geleden
Mooie verzorgde zaak. Vriendelijk personeel. Eten was goed en voldoende voor 2 personen!
Shane
2 maanden geleden
De bediening is hier fantastisch, vrolijk personeel met humor en een goede en snelle service. Uiteraard is het eten ook heerlijk en zijn de porties ruim voldoende!
Esmee Hansen
2 maanden geleden
Ik kom hier al jaren met alle plezier, het eten is altijd heel erg lekker, en de bediening is ook vriendelijk! De sfeer is goed. Ik ben alleen niet zo van de griekse muziek, maar goed ga je naar een grieks restaurant dank kan je griekse muziek verwachten natuurlijk ๐Ÿ™ƒ Gemiddeld geven wij caโ‚ฌ20/30 per persoon uir voor het hoofdgerecht, toetje en wat te drinken uiteraard๐Ÿ˜Š Top restaurant en het is iedereen aangeraden hier te gaan eten.
Heleen
2 maanden geleden
Sinds we 2 jaar geleden in de buurt zijn komen wonen eten we regelmatig bij Oniro, onwijs leuke plek! Gisteravond waren we er ook en hebben weer heerlijk gegeten. Het enige wat opviel was dat we het eten heel snel kregen, kan een voordeel hebben natuurlijk, maar we kregen eigenlijk daardoor ook het gevoel dat we er ook snel weer uit moesten.. Nogmaals, toptent, aanrader, maar houdt rekening met op drukkere avonden dat je je gasten niet ZO snel eten geeft, weinig bijverkoop, als in drankjes, doet en dat ze met een uur weer buiten staan.
Bijzonder Grieks

Altijd en overal bijzonder genieten

Menu restaurant

Laat u verwennen in ons restaurant